16. august 2006

naljad elust enesest

kui Falcki onu meil käis, siis "treenis" ta mind, et ma ikka valvesse paneks ja näitas kuidas osaliselt valvesse panna ja mis juhtub kui valvesoleku ajal keski koridoris jalutab. miski hetk kamandas ta mind:
"aga nüüd palun, sisestage oma kood ja astuge ise eemale." mina soliidse blondiinina astusin muidugi kõigepealt eemale...

sama falcki onkel rääkis veel ühe tragikoomilise loo. Falckil sellised punase tunked vormirõivaiks. oli onu siis läinud miski kliendi poole, seal väike, ca viieaastane laps. laps pistis täiest kõrist lõugama - jõuluvanaaa:(:(
vanaema oli siis last lohutanud - ei, see ei ole jõuluvana, see on hea onu...

elektrik käis, ja siis ma, enda mälu kontrollimiseks küsisin igasugu küsimusi, nt et kas selle faasi pealt, kus mikrouun on tuleb ka elektrisüüde nii ahjule kui pliidile? jne jne - ikka selleks et endale meelde jätta ja et pärast vuristada kallile kaasale ette, mis kus käib, ise vabandasin - küsin igaks juhuks üle jne. mingi hetk tundus, et ta on mu küsimistest (ligi kolm-neli korda erinevas sõnastuses sama küsimus), vabandasin et olen rumal blondiin ja küsin lolle küsimusi... seepeale onu vastas - rumalad inimesed selliseid küsimusi esitada ei oska...
mul tuli 10nda klassi tunne peale, kui füssa õps mulle sama ütles:P

1 kommentaar: