12. august 2006

köögiplaadid

nih, tubli enamus on nüüd seinas. kui ma veel enne arvasin, et andke need plaadid siia ja küll ma plaadin, siis täna keeras saatus teisiti. plaatisid k ja kallis kaasa, mina aga jooksin pungerjate järgi. vahepeal käisin näpuga järge pidamas, siis jälle pudrukeeta, multikat vahetada jne. mitte et ma kurdaks:) veelkord, suured tänud töömeestele. ehk saame homme kalli kaasaga lõpetatud ka...

siin on mõned pildid teemal "enne ja nüüd":

nii pisike köök meil ongi, kui külmik (paremal) keset tuba siis ringi keerama eriti ei mahugi:(

neist torudest seal nurgas kostub kurba loksumist teemal "andke mulle ka vett". peenemad juhtmed on "kolm faasi", millest oli eile juttu...

"emme tegi!"

nurk lähemalt

"näeh, näebki ilus välja :)" - kohvepaus peale tööd

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar