23. veebruar 2006

Miisu


Tere!
Mina olen Miisu. Ma tõusin just üles kümneminutiliselt siestalt päikeselaigus. Mul on olnud üldiselt hea päev. Tegelikult on see päev tavaline. Hommikul sai meesperega üles ärgatud, natuke ringi sebitud, nõutud et antaks mullegi süüa (ise söövad küll hommikust, aga minu konserv avatakse alles siis kui kohvi on joodud!).
Kuna meil siin hiiri ega rotte ei ole ja Miisu kolis ka oma perenaisega ära, siis on mul suhteliselt igav. Perenaine laseb küll vahest oma juustesse nurruma ja lätsutama, aga see on üldjuhul kõik. Rohkem tegevust on mul siis kui Kraabujunnu puurist välja lastakse. Siis võin teda natuke taga ajada, ja tema mind. Mängime kulli...
Paar päeva tagasi juhtus päris kole lugu. Trepikoja ukse oli keegi lohakas lahti unustanud ja sealt puges sisse kõuts kes elab paar korrust ülalpool. Siis ehmatasin küll ära - ta hakkas MIND taga ajama, appi karjuda ma muidugi ei suutnud, aga jooksin päkkade välkudes suurde tuppa, kus pererahvas parajasti telerit vaatas. Oi, see kass sai tuustaka - aga ega see talle loe, muudkui nillib meie ukse taga, olen pidevalt tundud tema lõhna kui välisukse juures vahti pean.
Suurest igavusest nõuan vahest et pererahvas mind trepikotta luusima laseks. Ega nad lasta ei taha, aga vahest ikka õnnestub välja silgata. Päris põnev on näha, kuidas nad siis mind otsima hakkavad - usun, et nad hoolivad minust:)

Muide, minu varasemaid toimetusi võite lugeda siit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar